Volgende wandeltocht;
zaterdag 29-06-2024

We hebben 150 gasten en geen leden online

Algemeen.

Wsv WIK (Willen is Kunnen) te Drachten is een wandelsportvereniging.
De vereniging is opgericht op 26 maart 2010.
Ons doel is om mensen in beweging krijgen door o.a.
Sportief Wandelen en Nordic Walking in trainingsgroepen.
Wandeltochten te organiseren voor iedereen.

Ons KvK-nummer: 01180293

adres (geen bezoekadres)
Linde 5
9204 AW  Drachten

Online voorinschrijving wandeltocht.
Kunt u onverhoopt niet aan de wandeltocht deelnemen dan vind geen restitutie plaats van het inschrijfgeld.

Voorwaarden wandeltochten.
Wandeltocht georganiseerd door Wsv WiK.

Deelname aan de wandeltocht geschiedt vrijwillig en geheel op eigen risico. De deelnemer dient de aangegeven route te volgen. Tijdens deelname aan de wandeltocht dienen aanwijzingen van de organisatie, politie, hulpdiensten e.d . te allen tijde te worden opgevolgd. De organisatie is op geen enkele wijze verantwoordelijk of (gedeeltelijk) aansprakelijk voor ongevallen en/of ziekte van deelnemers, voor verlies van bezittingen of elk ander door de deelnemer geleden nadeel. Overtreding van het reglement kan tot uitsluiting van verdere deelname aan de wandeltocht leiden.

Gedragsregels.

We kunnen niet alle zaken die kwetsend voor iemand kunnen zijn in regels verwoorden, dan zouden het er te veel worden. Maar onderstaande regels maken heel duidelijk hoe we met elkaar om willen gaan binnen WSV WiK en wat voor soort gedrag we niet willen.
Iedereen is anders, maar iedereen telt mee. Ook als iemand zich anders gedraagt of er anders uitziet, behandel je hem met respect.

1. Ik accepteer en respecteer de ander zoals hij is en discrimineer niet. Iedereen telt mee binnen WSV WiK

2. Ik houd rekening met de grenzen die de ander aangeeft

3. Ik val de ander niet lastig

4. Ik berokken de ander geen schade